کمک به بیماران کلیوی با شکست کراتینین بالا و فشار خون بالا یک زندگی عادی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

علت تب درجه پایین در PKDکمک به بیماران کلیوی با شکست کراتینین بالا و فشار خون بالا یک زندگی عادی

کمک به بیماران کلیوی با شکست کراتینین بالا و فشار خون بالا یک زندگی normalAlto سطح کراتینین و فشار خون بالا دو علائم شایع renal. Los بیماری سطوح بالای کراتینین و برخی از علائم دیگر ظاهر می شود معمولا هنگامی که شکست شرط کلیه توسعه که به معنی به شدت کاهش می یابد عملکرد کلیه است. به عنوان یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه، اگر شما هنوز هم انتظار یک زندگی عادی، ما دنبال به در مورد اطلاعات زیر را یاد بگیرند.

سطح بالای کراتینین تنها یکی از نشانه های نارسایی کلیه است که توسط آسیب به کلیه ها و اختلال عملکرد کلیوی ایجاد می شود. اگر چه داروهای غربی برای درمان علائم استفاده می شود و رژیم غذایی مناسب مربوطه لازم است، آنها قادر به مقابله با این مشکل در ریشه نیست. همچنین کاهش سطوح کراتینین است که مهم ترین برای بیماران مبتلا به چیزی که نارسایی کلیه نیست. برای پرداختن به ریشه و یک زندگی عادی به نظر می رسد مهم تر است.

چه درمان می تواند کمک به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه یک زندگی عادی و بدون دیالیز و پیوند کلیه توسط تعمیر آسیب به کلیه ها و بهبود کارکرد کلیه؟ نگاهی به ایمنی و بهره وری در ذهن، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy توصیه می شود.

امروز بیماران خارجی بیشتر و بیشتر می آیند را به میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به دلیل ایمنی آن، راندمان بالا، هزینه مناسب و زمان درمان کوتاه تر. این درمان در طب گیاهی چینی بر اساس، آن است که از خارج استفاده می شود. بیماران با نارسایی کلیوی تنها به دروغ در رختخواب برای مصرف. و بیماران خارجی به عنوان ماساژ چینی، بسیار راحت توصیف می کنند. پس از وضعیت پایدار است (حدود یک ماه از زمان درمان به طور کلی)، بیماران می توانند از این درمان در خانه را به نگه داشتن با استفاده از یک دیگر به سه ماه به تحکیم اثر درمانی.

پس از دوره نقاهت عملکرد کلیوی می تواند نه تنها سطح کراتینین بالا بازگشت به سطح نرمال به طور طبیعی، یک زندگی عادی و بدون دیالیز و پیوند کلیه مورد انتظار است. اگر شما علاقه مند در این درمان هستند، شما می توانید در چگونه پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان نارسایی مزمن کلیه را کلیک کنید. همچنین شما می توانید یک پیام را ترک و یا به طور مستقیم آنلاین اگر شما هر گونه سوال پیگیری دکتر خود مشورت کنید. صندوق پستی ما این است که sjzhospitalrenal@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 444
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: